REGLE ir viena moduļa jumta panelis – jauns jumta seguma materiāls mūsu piedāvājumā, kas izstrādāts, reaģējot uz populāru būvniecības tendenci – koka dēļu mājas, ceļa mājas un reģionālie restorāni. REGLE ir šindeļa forma un ir specializējies koka ēkām un rezidencēm Zakopanes stilā.
Viena moduļa paneļa REGLE jumta segums tiek ražots trīs perfektos pārklājumos: PURMAX, PURLAK un PURMAT (matēts poliuretāns, 6 krāsas) (matēts poliuretāns, 6 krāsas).
Baltijas tirgū tas ir vienīgais jumta segums savā formā, kas izgatavots no pārklāta metāla loksnes, padarot to ievērojami lētāku nekā salīdzināmi paneļi ar pārklājumu.
REGLE panelis ir vēl rentablāks, pateicoties tā zemajam profilam un plašajam pārklājuma laukumam (līdz 1205 mm efektīvajam platumam).
Estētisko apdari nodrošina ātra un vienkārša uzstādīšana ar nosegtām skrūvēm.
moduļa garums: 370 mm
lieces augstums: 30 mm
profila augstums: 5 mm
efektīvais platums: 1205 mm
kopējais platums: ~ 1223 mm
min. jumta slīpums: 15o
piederumi skrūves, blīves, apkakles, apšuvumi, pielabošanas krāsas
Protams, vēlams izkraut oriģinālajā ražotāja iepakojumā, izmantojot mehāniskās izkraušanas iekārtas.
Izkraušanu veic atbilstošs cilvēku skaits, t.i., ja ir garas loksnes (apmēram 6 lineāri metri), palagus izkrauj 6 cilvēki, pa trim katrā pusē. Īpaši svarīgi ir nerīvēt vienu palagu pret otru, nelocīt sānu malas un nesasprindzināt palagu. Tērauda loksnes izkropļojumi izkraušanas un transportēšanas laikā var radīt sarežģījumus ar pareizu uzstādīšanu (skavās radušās plaisas).
Cinkota un alucinka tērauda loksnes ir jāaizsargā pret mitrumu!
Ja klients preci izņem ar savu transportlīdzekli, transportlīdzeklim ir jābūt ar atvērtu iekraušanas platformu, kas nodrošina ērtu iekraušanu un izkraušanu, kā arī pasūtītajām loksnēm atbilstošam garumam. Palagi nedrīkst izstiepties gar platformu. Pareizi nostiprinot lokšņu iepakojumus nosūtīšanai, tiks samazināti lokšņu krāsas slāņa noberzumi.
Ir ieteicams pārbaudīt jumtus un paaugstinājumus un konservatīvi uzturēt tos, lai pagarinātu to izturību.
Pārbaude – jumta/paaugstinājuma pārbaude jāveic reizi gadā (ideālā gadījumā pavasarī), lai agri atklātu visus bojājumus.
Tērauda lokšņu tīrīšana – Tērauda loksnes jumti un paaugstinājumi jātīra vismaz reizi gadā. Netīrumu noslāņošanās uz tērauda loksnes var izraisīt nevienmērīgu lakas traipu (nevienlīdzīgas UV staru iedarbības dēļ) un samazinātu izturību pret koroziju (putekļi aiztur mitrumu uz tērauda loksnēm, kas izraisa bojājumus). Netīrus vai notraipītus plankumus var notīrīt ar maigu otu un ūdeni (temp. max. 60c). Ja nepieciešams, ir atļauts izmantot maigu mazgāšanas līdzekli (pH 6/7, maksimāli 10% šķīdums). Tīrīšanai ir arī iespēja izmantot zemspiediena ūdeni (maks. 100bar), tomēr ūdens staru nedrīkst pielietot pārāk tuvu lokšņu virsmai (vismaz 30 cm) un nedrīkst būt perpendikulāra virsmai. Ūdens sijām pie savienojumiem jābūt vērstām uz leju, lai novērstu ūdens iekļūšanu plaisās pie savienojumiem. Mums jārīkojas piesardzīgi, strādājot ar senām tērauda lokšņu virsmām. Tīrīšana jāveic no augšas uz leju, un notīrītās vietas ātri jānomazgā.
Tīrīšanas pulveri, nitro šķīdinātājs, hlora šķidrums, aromatizēti savienojumi un vielas, kas satur amona hlorīdu vai nātriju, nav atļautas.
Bojājumi – par iespējamiem bojājumiem garantijas laikā ir jārunā ar jumta/paaugstinājuma darbuzņēmēju, un tos var labot tikai ar viņa rakstisku piekrišanu.
Nelielu virsmu bojājumi tiek novērsti ar ātri žūstošu laku. Taču, lai atjaunotu pārsegus, lielas virsmas ir jākrāso ar speciālām rūpnieciskām krāsām. Krāsošana jāierobežo tikai ar vissmagāk bojātajām vietām (tērauda skrāpējumi, korozijas centri utt.)
Virsmas sagatavošanai krāsošanai jāievēro vispārpieņemtās vadlīnijas. Visas korozijas pazīmes ir precīzi jānoņem – vēlams ar speciālu otu vai smalkgraudainu smilšpapīru. Pēc tam virsma ir jānotīra, jāattauko un jāattīra no putekļiem. Lai attaukotu ekstrakciju, var izmantot ligroīnu vai ūdeni ar virsmaktīvo vielu (ideālā gadījumā 1–2 procentu amonjaka šķīdumu). Atmosfēras parādību dabiskās ietekmes dēļ remontētās vietas var atšķirties no oriģinālajām tērauda loksnēm (lakas novecošanās UV starojuma ietekmē)
UZMANĪBU!- Pārbaudes, tīrīšanas, konservēšanas un remonta laikā ir jāievēro visi darba drošības standarti.
Baltic Construction Systems SIA neuzņemas atbildību par neveiksmēm, kas var rasties, veicot tālāk norādītās darbības.
.
Baltic Construction Systems SIA Uzņēmums garantē, ka katrs pasūtījums tiks izpildīts vienā krāsas tonī. Lai gan dažādās piegādēs pastāv krāsu toņu atšķirības, pateicoties tehnoloģiskajai tērauda lokšņu krāsošanas tehnikai.
Lūdzu, informējiet pārdevēju, ja neparasta piegāde ir iepriekšējo pasūtījumu turpinājums.