REN

Baltic Construction Systems SIA sadarbojas ar Eiropā lielākajiem ražotājiem celtniecības nozarē, līdz ar to uzņēmums piegādā un garantē kvalitāti.

REN

REN Panel jumta dakstiņi ir pirmie tirgū, kas piedāvā slīpu profilu (vislabāk to pamanīt tehniskajā shēmā). Šis paņēmiens palīdz samazināt netīrumu daudzumu, kas uzkrājas uz jumta. REN ir arī īpaši izturīgs, pateicoties tā plašajai pretkorozijas pārklājumu izvēlei (organiskie un neorganiskie pārklājumi). REN var izmantot vietās, kur ir ļoti bargi laikapstākļi un ir ievērojams korozijas risks.

Jumta montāža ar REN paneļiem ir identiska citiem Baltic Construction Systems paneļu jumta dakstiņiem.

Izgatavojām arī plašu REN paneļu krāsu izvēli, tai skaitā 27 RAL un RR bāzes krāsas, kā arī visus Baltijas Construction Systems katalogā pieejamos aizsargpārklājumus.

Produkta apraksts

paneļa garums: 350 mm

salocīšanas augstums: 30 mm

profila augstums: 27 mm

efektīvais platums: 1105 mm

kopējais platums:~1192 mm

min. jumta slīpums:9o

piederumi: skrūves, blīvslēgi, blīvēšanas apkakles, uzmavas, pielāgošanas krāsas

UZGLABĀŠANA UN TRANSPORTĒŠANA

Protams, vēlams izkraut oriģinālajā ražotāja iepakojumā, izmantojot mehāniskās izkraušanas iekārtas.
Izkraušanu veic atbilstošs cilvēku skaits, t.i., ja ir garas loksnes (apmēram 6 lineāri metri), palagus izkrauj 6 cilvēki, pa trim katrā pusē. Īpaši svarīgi ir nerīvēt vienu palagu pret otru, nelocīt sānu malas un nesasprindzināt palagu. Tērauda loksnes izkropļojumi izkraušanas un transportēšanas laikā var radīt sarežģījumus ar pareizu uzstādīšanu (skavās radušās plaisas).
Cinkota un alucinka tērauda loksnes ir jāaizsargā pret mitrumu!
Ja klients preci izņem, izmantojot savu transportlīdzekli, transportlīdzeklim jābūt ar atvērtu iekraušanas platformu, kas nodrošina ērtu iekraušanu un izkraušanu, kā arī pasūtītajām loksnēm atbilstošam garumam. Palagi nedrīkst izstiepties gar platformu. Pareizi nostiprinot lokšņu iepakojumus nosūtīšanai, tiks samazināti lokšņu krāsas slāņa noberzumi.

MAZGĀŠANA UN APKOPE

Ir svarīgi pārbaudīt un saglabāt jumtus un paaugstinājumus, lai pagarinātu to izturību.

Pārbaude – jumta/paaugstinājuma pārbaude jāveic reizi gadā (ideālā gadījumā pavasarī), lai agri atklātu visus bojājumus.
Tērauda lokšņu tīrīšana – Tērauda lokšņu jumti un paaugstinājumi jātīra vismaz reizi gadā. Netīrumu noslāņošanās uz tērauda loksnes var izraisīt nevienmērīgu lakas traipu (nevienlīdzīgas UV staru iedarbības dēļ) un samazinātu izturību pret koroziju (putekļi aiztur mitrumu uz tērauda loksnēm, kas izraisa bojājumus). Netīrus vai notraipītus plankumus var notīrīt ar maigu otu un ūdeni (temp. max. 60c). Ja nepieciešams, ir atļauts izmantot maigu mazgāšanas līdzekli (pH 6/7, maksimāli 10% šķīdums). Tīrīšanai ir arī iespēja izmantot zemspiediena ūdeni (maks. 100bar), tomēr ūdens staru nedrīkst pielietot pārāk tuvu lokšņu virsmai (vismaz 30 cm) un nedrīkst būt perpendikulāra virsmai. Ūdens sijām pie savienojumiem jābūt vērstām uz leju, lai novērstu ūdens iekļūšanu plaisās pie savienojumiem. Mums jārīkojas piesardzīgi, strādājot ar senām tērauda lokšņu virsmām. Tīrīšana jāveic no augšas uz leju, un notīrītās vietas ātri jānomazgā.
Tīrīšanas pulveri, nitro šķīdinātāji, hlora šķidrums, aromatizētās vielas un ķīmiskās vielas, kas satur amonija hlorīdu vai nātriju, nav atļautas.

Bojājumi – par iespējamiem bojājumiem garantijas laikā ir jārunā ar jumta/paaugstinājuma darbuzņēmēju, un tos var labot tikai ar viņa rakstisku piekrišanu.
Nelielu virsmu bojājumi tiek novērsti ar ātri žūstošu laku. Savukārt lielas virsmas jākrāso ar speciālām industriālajām krāsām, kas paredzētas segumu atjaunošanai. Krāsošana jāierobežo tikai ar vissmagāk bojātajām vietām (tērauda skrāpējumi, korozijas centri utt.)

Virsmas sagatavošanai krāsošanai jāievēro vispārpieņemtās vadlīnijas. Visas korozijas pazīmes ir precīzi jānoņem – vēlams ar speciālu otu vai smalkgraudainu smilšpapīru. Pēc tam virsma ir jānotīra, jāattauko un jāattīra no putekļiem. Lai attaukotu ekstrakciju, var izmantot ligroīnu vai ūdeni ar virsmaktīvo vielu (ideālā gadījumā 1–2 procentu amonjaka šķīdumu). Atmosfēras parādību dabiskās ietekmes dēļ remontētās vietas var atšķirties no oriģinālajām tērauda loksnēm (lakas novecošanās UV starojuma ietekmē)

UZMANĪBU!- Pārbaudes, tīrīšanas, konservēšanas un remonta laikā ir jāievēro visi darba drošības standarti.
Baltic Construction Systems neuzņemas atbildību par neveiksmēm, kas var rasties, veicot tālāk norādītās darbības.

Vēlies saņemt kādu no Baltic Construction Systems pakalpojumiem?