Augstums – A: 140 – 350 mm
Augstums – h: 30 – 240 mm
Plauktu platums – B: 70 mm
Loksnes biezums: 1,50 / 2,00 / 2,50 / 3,00 / 3,50
Atvēršana Jā
Materiāls: S280 GD, S350 GD un S350 GD + Z275
Sigma profils ir viens no visbiežāk izmantotajiem auksti velmētajiem profiliem būvniecības nozarē. Halles konstrukcijās to izmanto kā sienu šķērsstieņus un jumta zarus, kā arī veidojot kompozītprofilus, var izmantot kā kolonnu konstrukciju.
Mūsu uzņēmuma piedāvātā caurumu sistēma nodrošina ātru un vienkāršu montāžu
14. plkst
18. plkst
19×25
Savācot ar savu transportu, automašīnai jābūt ar atvērtu iekraušanas platformu, kas nodrošina vieglu iekraušanu un izkraušanu.
Cinkotie un alluzīna profili ir jāaizsargā pret slapšanu!
Cinkoto lokšņu eļļošana un pasivēšana ir aizsardzība pret balto koroziju tikai transportēšanas laikā.
Iepakojumos uzglabātās sekcijas nedrīkst glabāt ārā vai telpās, kas pakļautas mitrumam un mainīgām temperatūrām. Cinka un alucinka pārklājumi, īpaši tie, kas vēl nav bijuši pakļauti laikapstākļu ietekmei, t.i., bez aizsargjoslas, kas tos aizsargā, ir jutīgi pret ūdens kondensātu ar ierobežotu gaisa piekļuvi (lokšņu metāls glabājas iepakojumos). Īpaša uzmanība jāpievērš izkraušanai ziemas apstākļos un uzglabāšanai apsildāmās noliktavās. Lielās temperatūras starpības dēļ starp loksnēm izgulsnējas ūdens.
Transportēšanas vai uzglabāšanas laikā samirkušās metāla loksnes jānožāvē, pēc tam profili jānovieto ar starplikām, kas nodrošina brīvu gaisa cirkulāciju. Pēc žāvēšanas cinkotās (alucinka) sekcijas jāpārbauda un jāpārklāj ar konservējošās eļļas slāni.
Loksnes, kas paredzētas ilgākai uzglabāšanai, ir jāpārbauda un pēc tam jāpārklāj ar mašīneļļas kārtu – cinkotajām un alucinka loksnēm.
Iepriekš minēto ieteikumu neievērošanas rezultāts ir salīdzinoši ātra cinka korozijas veidošanās (cinkotām un alucinka loksnēm tas var būt tikai dažas dienas) – t.i., ar pamatni brīvi savienoti balti slāņi, kas neaizsargā pret koroziju.